myHanse.com - Hanse Yacht Owners Website myHanse.com - Hanse Yacht Owners Website myHanse.com - Hanse Yacht Owners Website myHanse.com - Hanse Yacht Owners Website

Welcome to myHanse.com the forum for Hanse Yachts owners throughout the world.

Forum Home Forum Home > Regional myHanse > myHanse Denmark
  New Posts New Posts RSS Feed - Nye indbygningsspot
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Nye indbygningsspot

 Post Reply Post Reply
Author
Message
Rasmine View Drop Down
Sub Lieutenant
Sub Lieutenant
Avatar

Joined: 04 March 2015
Location: kbh
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rasmine Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Nye indbygningsspot
    Posted: 04 May 2017 at 07:43
Hej - er i gang med 10 års renovation og upgrade.  Loftlamperne er ved at stå af - har købt nye smarte LED g4 pære som kan skifte imellem hvidt og rødt lys - men kan simpelthen ikke finde en tilsvarende lampe med afbryder hvor man selv kan isætte LED. De virker som om alle de nye LED lamper er kapslet ind - nogen der har skiftet og til hvad ? :-)     
Back to Top
peterlo View Drop Down
Sub Lieutenant
Sub Lieutenant
Avatar

Joined: 04 May 2017
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote peterlo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 May 2017 at 16:59
Hej Rasmine,

Følger interesseret dit emne - har selv samme problem.

Peter
Stormsvalen 167
Back to Top
Captain Cook View Drop Down
Admiral
Admiral
Avatar

Joined: 23 May 2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1009
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Captain Cook Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 May 2017 at 16:28
Jeg har skiftet de to i badet med BILTEMA Nr 25940, 12V,1,4W (20 lumen,3500 Kelvin) og brugt stumperne fra de gamle til reservedele.
mvh Kjeld
Freya H400 #27 (2006), 40HP 3JH4E, 2-cabin, 3-blade Flexofold, Aries LiftUp Windvane, Exturn 300, Jefa DD1,Simrad NX40,Icom M603(VHF)+M802(SSB)
Back to Top
Rasmine View Drop Down
Sub Lieutenant
Sub Lieutenant
Avatar

Joined: 04 March 2015
Location: kbh
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rasmine Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 October 2017 at 09:31
Hej igen - følger op på denne gamle tråd med info til dem med samme issue. det lykkes mig at finde de spot's jeg kan bruge til mine nye fine LED pærer der kan skifte imellem hvid og rødt lys. Lampen hedder :  

Frilight Nova 8777 med bryter 

Det er plug and play i forhold til de gamle lamper. jeg har smurt mine med en klat SIKA ovenpå hvor ledningerne mødes og går ud i kontakten. håber det holder fugt ude. Så nu er der flot loft lys og skift til nattelys i hele båden - 8 stk. :-). 

Lampen kan købes bla. her i tyskland : http://www.toplicht.de/en/ 
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.06
Copyright ©2001-2023 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.094 seconds.

Links : www.hanseyachts.co.uk www.hanseyachts.com www.fjordboats.co.uk www.dehler.co.uk www.varianta.co.uk